sâmbătă, 20 iunie 2009

Răspunsul meu !

~
Pentru început, menţionez că în perioada:
16.06.2009, marţi între 13:00-13:30 pâna vineri 19.06.2009, ora 16:00
am decuplat calculatorul, ducându-l la servici, unde "colegii AU râs de mine" ; vineri, la ora 4 PM, Mirela l-a cuplat la loc, lucrând pe el pâna seara, mai întâi arătându-mi că DĂ IGNORE "fratelui" ! Vorbind cu Victor ("ToateBlogurile.ro"), mi-a venit ideea acestui articol. Iată-l:
~
A. Calea mai lungă:
:
Vă rog "Să Facem împreună" următorii paşi:
1) http://grosca.blogspot.com/2009/06/comentez-in-direct-doar-la-mine.html
2) mergeţi Direct la "comentarii" şi accesaţi PE RÂND, "pseudonimele"; SUNT 7 *******[ aici le specific, pentru că "le poate şterge": a) "gabriela spunea... " , b) "DoarATAT spunea... " , c) "gabriela spunea... " , d) "froZen spunea... " , e) "DIACON CAZACU GHEORGHE spunea... "
f) "Ana spunea..." si g) "DoarATAT spunea... "]. Accesaţi direct la adresă, vă rog ... şi dacă vreţi, ŞI aici, unde DOAR le-am specificat.
"Descifraţi" ATENT diferenţele dintre b) (adica EU) ... si ... g) (adică el, fratele)
:
Situaţia utilizatorului: La mine 3000
La "fratele": puţin peste 100 (va creşte din cauza accesărilor dvs.):
:
La MINE: DoarATAT spunea...
În Blogger din
octombrie 2008
Vizualizările profilului (aprox.)
3.000
;
acum la "el": DoarATAT spunea...
În Blogger din
iunie 2009
Vizualizările profilului (aprox.)
100
--
ACUM:
La "el", avem următoarea activitate:
"Blogurile mele"(adică ... ale lui):
ROSCA CORNELIUS BLA... BLA... BLA...
(de curiozitate ... dacă accesati VETI VEDEA ce "părere bună" am eu despre propria MEA persoană, Adică despre Roşca Gheorghe Cornel)
--
"Bloguri pe care le urmăresc " (adică "el"):
1- ''Jurnalul unei fete greu de multumit.''
2- ABISURILE MELE
3- ARBERIA ORTODOSSA
4- BLA ... BLA ...BLA
5- Cuburile Angelei
6- CUVANTUL_TACERII
7- Impreuna putem schimba o lume, singuri putem doar incerca!
8- laviniastefan
9- Love train, waiting for the love train.
10- Marcela's Blog
11- NIBIRU
12- nikol's blog
13- P.E.M.
14- PE GINDURI
15- Privitor la jocul vietii
16- ramai treaz
17- ROSCA CORNELIUS BLA... BLA... BLA...
18- Shh... Vreau să aud timpul trecând...
19- TERRABLOG__dialog
-----
V-ati linistit ? Eu DA.
Am fost curios, şi am "comparat" CU "activitatea VIITORULUI PATRIARH al României", adică am accesat şi e) DIACON CAZACU GHEORGHE spunea... , şi "chiar a.r.e ceva-ceva activitate"

Situaţia utilizatorului :
În Blogger din
ianuarie 2009
Vizualizările profilului (aprox.)
400
--
"Blogurile mele ": (aş îndrăzni un DoarATÂT ... dar mă abţin ... pentru că ... mai are)
VIATA CRESTINA ORTODOXA
-----
apoi ... blogurile ... pe care le urmăreşte:
1- ...Coltisorul meu de Rai....
2- Amalia
3- ARBERIA ORTODOSSA
4- arta de a trai
5- Bed Time Stories
6- CORA
7- Cuvânt de dor şoptit cu dor
8- dardindar
9- De vorbă cu mine - Jurnal de zbor ( dor )
10- Dumnezeu este dragoste
11- FRATELE DIACON GHEORGHE CAZACU IN SLUJBA LUI DUMNEZEU SI FIUL OMULUI
12- Gânduri pentru fiecare zi
13- mmary-splendoarea-iubirii
14- ROSCA CORNELIUS BLA... BLA... BLA...
15-Roumain Orthodoxe en France
16- STELE DE ARGINT
17- VIATA CRESTINA ORTODOXA
18- http://www.alberiaortodossa.blogspot.com/
19- http://www.diacongheorghe.blogspot.com/
,
După cum vedeţi, "părintele"... adică "fratele suferinţei", a uitat CĂ A Declarat că are "doar" UN BLOG, "şi-şi face trimitere ... către alte DOUĂ ale sale, bineînţeles AVÂND ALTE ADRESE. S-ar părea că "domnia sa LAŞUL", loveşte .... şi fuge la ... sute de adrese, doar-doar NU l-o prinde NIMENI.
Se distrează COPIOS........."EMINENŢA SA = FRATELE ADMIN ++++".
Chiar nu poate NIMENI să-i afle locaţia ? Sau măcar SĂ-L întrerupă, aşa cum o să facă "el" cu mine, în mod CERT.
Dumneavoastră ... ce părere aveţi .... ?!!!!!!!!
~~~~~~~
B. Calea scurtă:
Păi ... nu vedeţi ce mult mă admir ?
Persoane interesate (62) ... poziţia (deocamdată 2)--- la nou intraţi (între "Elena" şi "insomniac") ... iar mai jos:
Vizualizaţi profilul meu complet , veţi vedea DIFERENŢA dintre cele "Două Identitaţi".
As face o întrebare, dar risc să par "paranoic", "AŞA că n-O FAC":
? dacă "insomniacul" "ŞI-A CREAT Blogul" în Iunie, având "deja" 120 de "vizionări profil", mi se par totuşi CAM MULŢI "accesaţii săi" ... în număr de 238 DIFERIŢI, dar la o privire "pe fugă", ARE DEJA COMUNI CU MINE ... 27 de Bloguri. Cine ESTE pe ZeList ... ŞTIE că aşa ceva ... ESTE IMPOSIBIL.
Dar bineînţeles, "fratele" TOCMAI vă demonstrează, că EU sunt CEL NEBUN !
Vă Iubesc ! Pe TOŢI !
BineTze !
Fie-mi Doamne după Voia TA !
Fie-ne Doamne după Voia TA !
Amin.
C. Alt Aspect:
~
Vă mai rog totuşi, încă un mic efort, şi spuneţi-mi în ce limbă am creat "Blogul meu" ?
ROSCA CORNELIUS BLA... BLA... BLA...
~
Să recapitulăm: Vă Plac Blogurile ? (următoare):
~
1) http://frategheorghecazacu.blogspot.com/ : VIATA CRESTINA ORTODOXA
2) http://gheorghediacon.blogspot.com/ : DAI CREDINTA EI PUTERE SUFLETE
3) http://www.cazacugheorghe.blogspot.com/ : Fratele Suferinţei
4) http://www.fratelesuferintei.blogspot.com/ : FRATELE DIACON GHEORGHE CAZACU IN SLUJBA LUI DUMNEZEU SI FIUL OMULUI
5) http://roscacornelius.blogspot.com/
ultimul articol de la pozitia 5) are următoarele elemente :
--
Data : 17 iunie 2009
Titlul postării : Balada preferata ~~~~SIII:
Autorul : Pubblicato da DoarATAT a 09:27 2 commenti
6) (???) http://arberiaortodossa.blogspot.com/ doar întreb: -- Cam multe bloguri româneşti, nu credeţi ? ~~ "coincidenţele" ... sunt DOAR întâmplătoare !!!!!!!
~
D. Alt aspect:
~
x1) http://lacrycrystals.blogspot.com/ este UNA din sustinătoarele "mele" ABIA ataşată la "frumosul meu Blog"(http://roscacornelius.blogspot.com/) , am MERS la "Lacry" ... SI nici urmă ... de ataşament ... dacă îi vedeti Blogul, ERA chiar imposibil ;
x2) Blogul Shh ... , cu adresa: http://multedarputine.blogspot.com/ CARE din Ianuarie 2009, are DOAR 10 postări, iar la "Situaţia utilizatorului" ARE doar 60 de Vizionări, şi care M-A PACALIT să fac "agrafă" la "Persoane interesate"... ALATURI de o poză pe care nu pot s-o accesez, cu denumirea "bee", altă "agrafă" având şi:
"mămica de Sebastian" cu Blogul "Basse" la adresa http://povestidintaranordului.blogspot.com/ şi cu Blogul "zorzoanele florinei" la adresa: http://zorzoaneleflorinei.blogspot.com/ , fiind "păcălită şi ea", ACEASTA MAMICA "făcând agrafă"" la Shh ... "în loc să FACA LA cel REAL: cunoscut cu numele de : "Shh... Vreau să aud timpul trecând...", având adresa REALA: http://shhtimpultrece.blogspot.com/
~
Iar exemplele pot continua ... din păcate !!!!!!!!
~
Concluzie : "Unde dai si ... unde CRAPĂ !",
adică: dacă "onorabilul Frate" NU mă nimerea pe mine "MAI PACATOS", cine ştie când s-ar fi aflat Tărăşenia ??????
Cine continuă "efortul meu" ?
Dar OARE mai merită să FACEM Bloguri !! ?? !!!
~
O ultimă adresă:
http://shhtimpultrece.blogspot.com/2009/06/virus.html
Vă rog să comparati cele 3 "comentarii ale mele", dar:
accesati doar pseudonimul fiecăruia ! (pentru comparaţie).
Doamne ajută !
Fie-ne Doamne după Voia TA !
Amin !
~
Iată tragedia: A EI, a mea, A Voastră ! Citiţi, vă rog, GÂNDURI de OM cu simţire:
http://shhtimpultrece.blogspot.com/2009/02/realizare.html , ce frumos, chiar de ZIUA mea de naştere: 23 februarie ! Era pe vremea când făcea 2-3 postări pe zi ! ... Sau:
http://shhtimpultrece.blogspot.com/2009/02/de-dragobete.html, "articol" care începea AŞA:
"iubirea este frumosul extras din urâţenia vieţii..." ... şi
"sub o iubire îndelung coafată zace mătreaţa cea mai abudentă a trădării..."
~~
Draga mea Lucylle,(fost "Înger Căzut"), cel pe care-l VEZI lângă DIACON. GHEORGHE CAZACU, al 5-lea "nou Intrat"... este TOT "fratele TRĂDĂRII", dacă te uiţi de la început, cel REAL este acum al 28-lea, dar am sosit chiar MAI DEVREME, dacă AI Elimina pe cei "veniţi incognito", şi care se aşează ÎN CAPUL LISTEI, ŞI nici nu-i poţi accesa !
NU UITA şi NU UITAŢI că:
Te-am Iubit şi încă te Iubesc !
V-am Iubit şi încă VĂ IUBESC !
DoarATAT ... cel real.
Sper că aţi înţeles ... de ce a fost nevoie "de camuflaj", dar Totuşi Vă cer Iertare !
. şi ,
BineTze !
~
http://shhtimpultrece.blogspot.com/2009/06/sunt.html
Părerea mea : "aruncă-l la GUNOI pe ANONIM !"
Vă rog s-o încurajaţi !
Merită ... mai mult decât NOI TOŢI !
Merită lângă NOI TOŢI !!!!!
Ştiati că MESAJUL ei a fost scris TOT timpul
... de pe Telefon !!???

Un comentariu:

  1. Domnul sa va dea dupa Fapte si fapte , ca doar eu nu cunosc despre aceste treburi cu care le spuneti frate Gheorghe , deci mentionez: Nu cunosc nimic de ceia ce spuneti si va rog!!! sa nu mai scrieti nimic despre mine ca va bate Dumnezeu , si Tatal Ceresc nu Doarme nicicand!!!! Va dau un Sfat mare: sa fiti crestin adevarat sa laudati numele Domnului cu inima nu cu buzele !!! Eu nu-mi privesc privirea asupra postarilor Dumneavoastre nicicand!! Dar dumnezeu va lucra in curand! frate al meu dsa nu mai aveti puterea de a scrie nimic de un Frate cu care slujeste altarului . Cu cinstitele Taine vom scoate adevarul in 40 zile Domnule Cornel dar sa stiti ganditiva bine ce scrieti!!! Daca nu facem asfel o sa Vorbesc cu Directorul meu adimistrator si o sa incerce sa va Elimineze cateva Bloguri cu care postati Dumneavoastre de o luna de zile , despre "Fratele Diacon Cazacu Gheorghe".Asa as putea sa ma cunoasteti mai bine ca inca!! nu am ajuns barfa dumneavoastre sau mai bine zis Rasul dumneavoastre , si numai postati acolo Blogurile mele de credinta Ortodoxa!!!! ati inteles? Fiti atenti ce scrieti acolo ca eu nu vreau rau , la nimeni si nu doresc sa ramaneti fara Bloguri!!!! Iarasi mai repet sa nu va fie de Saga!!! (gluma) Sa fiti onest conform religiei ortodoxe , matale in loc sa zidesti? strici casa Domnului? Atunci gandeste bine ca esti batran ai 53 ani si , ca maine mergem pe ultimul drum , dar ce vom face in fata celui pre inalt Judecator? (iisus)? nu te gandesti bine ca matale ai inceput sa publici fel de fel de contrazicei asupra Bisericii!! si va bateti joc de mine? Va rog! Va rog! Va rog!

    Chiar sunteti Copil , nu inteleg de ce va-ti luat de mine?
    Chiar numai de un Frate in Domnul?
    Gandeste bine la Blestemia matale atasate pe Bloguri!!!
    Sa fii calm , si te rog! mult mult. sa te gandesti ca daca nu va linistiti va disparea Blogul Dumneavoastre cu Siguranta! si fara sa fie cu suparare pe (ecrane sunt Doua Bloguri inscrise pe Numele dvs, si mam propus sa fac treaba cu Directorul meu (Tehnic) sa le eliminam , dar cu o conditie; sa va mai lasam un pic sa vedem mai aveti mult de scris!! Asteptam Cererea Dumneavoastre sa vedem daca va calmati sa va stergeti prostia cu care ati postato! In caz de nu vom fi de folos mestesugului dvs.
    Va invit acum sa cititi aceasta Poezie ;

    Eu nu plec capul nimanui aici,
    Eu nu cunosc nici jugul,nici robia,
    Eu nu fac parte din turma celor mici,
    Eu sunt cel ce canta Ortodoxia.

    Eu nu sunt al nimanui ucenic,
    Eu n-am de plata datoria,
    Eu nu-mi vand harul pe nimic,
    Eu sunt cel ce canta Ortodoxia.

    Eu nu apartin unui pamantean,
    Nu ma ispiteste bogatia,
    Un cult,miscare,grup sau clan,
    Eu sunt cel ce canta Ortodoxia.

    Eu nu ma schimb cum bate vantul,
    Tara mea este Poezia,
    Domn e Iisus Hristos Preasfantul
    Eu sunt cel ce canta Ortodoxia.

    Al tau frate in Domnul;
    (Pr. Diacon Cazacu Gh.)

    RăspundețiȘtergere