sâmbătă, 20 iunie 2009

Urmare: Represiuni din partea "mea" impotriva MEA !

Supa ce ne-am dat reciproc "Ignore", "fratele" a inceput ... sa conceapa razbunarea.
Desi am rugat fetele (Mihaela si Mirela) sa inceteze Legatura cu "fratele", acestea n-au ascultat ... continuand sa "astepte BANI" de la acesta. Am decuplat PC-ul in data de 16.06.2009, im jurul orei 13:30, ducandu-l la servici. L-am recuplat ieri, vineri 19.06.2009, la ora (aproximativ) 16:00, lasand-o pe Mirela sa "Lucreze" pe el, pana spre seara, cand, rasfoind blogurilr mele, am inteles cum procedase "respectivul frate". Am incercat sa iau legatura cu Victor, de pe "toateBlogurile.ro" ... dar in final ... nu m-a ajutat. Cu toate acestea, ii multumesc, pentru ca stand se vorba cu el ... mi-a venit ideea "Raspunsului meu".
M-am grabit spre "DIEU OU RIEN", unde deja am anuntat intentia mea.
Se va concretiza in urmatorul articol !
Fie-mi Doamne dupa Voia TA ! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu